tisdag 3 maj 2011

De är här!

Igår kväll så talade Chili tydligt om att det var dags att gå upp till valplådan.
Efter en stund så gjorde den första valpen entré :-) 03.10 kom den sista och jag stöp i säng efter 04 nån gång.
4 pojkar och 3 flickor!
Väldigt jämna i storlek och färg. Det är bara en av dem som har vit bröstfläck, det har jag aldrig varit med om förut. Det är första gången jag har fått märka valparna :-)
Har inte kollat vem som hade gissat rätt men jag tror att är Linda.

Nu ska jag försöka vakna riktigt och ta mig på jobbet några timmar.
Uppdaterar med lite bilder ikväll!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till tillökningen!!! Ser fram emot att få komma och titta..!!!! /Karlsson

Anne-Li sa...

Gud så mysigt! Inte utan att man blir sugen på en valp men här får man hålla sig till människovalpar ett tag till ;)
Stort Grattis!!!

Ture å Matten sa...

Men åååååh så mysigt å Grattis igen :))))

Ingrid Boström sa...

Så ni härmas ;-) Grattis!

Åsa sa...

Grattis till valparna.