söndag 1 augusti 2010

Rotblöta eller bloggtorka?

Lite bloggtorka är det allt!
Tänker varje dag att jag ska skriva något men det blir inte av. Nu har jag tagit mig själv i kragen och ska försöka åstadkomma några rader.
Det händer inte så mycket här just nu, med två höglöpande tikar är man inte så populär som träningssällskap. I mitten av nästa vecka bör de vara klara med sina löp så då ska vi träffas igen. Nu verkar det vara Nova som står på tur för löp så grabbarna har det inte lätt men efter det hoppas jag att vi komma igång på allvar igen.
Vädret har inte varit så himla roligt den sista veckan men ännu nästa vecka blir det sommar igen för då har jag semester igen :-)
Surfade runt i lite bloggar nu ikväll och hittade den här bilden.

LPI LP II KORAD Fozaso's Mystique-MM (Nikita)
Foto och ägare Anne-Li Hilbert
Visst är hon stilig med sin älskade boll.

Nu är det dags för sängen tror jag :-)

Inga kommentarer: